Kuntavaalien 2021 tuloksia

Kuntavaaleissa valitaan kunnanvaltuutetut, joita sosialidemokraateilla on nyt yksi enemmän kuin aiemmin, eli 13 valtuutettua. Kuntavaalien tuloksen pohjalta jaetaan myös muut kaupungin luottamustehtävät, joita on lukuisia.  Kaupunginvaltuuston varapuheenjohtajana toimii ensimmäiset 2 vuotta SDP:n valtuutettu Pilvi Torsti ja toiset 2 vuotta SDP:n Ville Jalovaara. Kaupunginhallituksen varsinaisina demarijäseninä ovat valtuutetut Elisa Gebhard ja apulaispormestari Nasima Razmyar.

Tiedot Stadinkoillisten omien puolueosastojen ja koillisessa Helsingissä asuvien sosialidemokraattisten luottamushenkilöiden tehtävistä on listattu sivullemme kohtaan Alueen luottamushenkilöt.

Uusi valtuusto aloittaa toimintansa elokuun 2021 alussa ja tuosta alkaen myös nyt valitut luottamushenkilöt aloittavat työnsä. Luottamushenkilöille on mahdollista lähettää kysymyksiä ja kommentteja myös kotisivumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Nyt me kaikki nautimme kesästä – Stadinkoilliset on lomalla heinäkuun loppuun. Oikein hyvää ja rentouttavaa kesää kaikille!